Dažnai užduodami klausimai

Atsakymai į visus jums rūpimus klausimus

Sandėliukų centras teikia modernias daiktų saugojimo (Self storage) paslaugas. Norėtume jas pateikti aiškiai ir suprantamai, tad atsakom į dažniausiai pasitaikančius klausimus.

Kaip išsinuomoti sandėliuką?

Lengviausia tai padaryti biuro darbo metu (I-V 8:30-17:00).
Vietoje, matant sandėliukų dydžius, yra lengviausia apsispręsti dėl reikiamo dydžio. Mūsų darbuotojai mielai patars, jei nesate tikri.
Sutarties pasirašymas užtruks apie 10 minučių. Nuo pasirašymo momento jūs galite pradėti naudotis sandėliuku.
Jei negalite atvažiuoti – viską galima atlikti ir elektroniniu būdu. Mums reikės jūsų asmeninių ar įmonės duomenų sutarčiai paruošti, bei jūs turite žinoti kokio sandėliuko jums reikia. Sutartis sudarome konkrečiam sandėliukui.
Jei reikia sandėliuko ne darbo metu – galite išsirinkti sandėliuką savarankiškai.

Ar reikia rezervuoti sandėliuką iš anksto?

Užimtumo situacija keičiasi kiekvieną dieną. Paskutinę informaciją apie užimtumą galite sužinoti čia.

Jei norite būti tikri, kad sandėliukas, kurio jums reikia, bus laisvas – galite rezervuoti. Imamas 30€ rezervacijos depozitas, kuris vėliau įskaičiuojamas į sutartyje numatytą depozitą. Rezervacijos priimamos ne ilgesniam nei 2 savaičių laikotarpiui.

Ar man būtina atvažiuoti į Sandėliukų centro biurą sutarčiai sudaryti?

Sudaryti sutartį biure yra paprasčiausia. Bet jei negalite atvažiuoti – viską galima atlikti ir elektroniniu būdu. Mums reikės jūsų asmeninių ar įmonės duomenų sutarčiai paruošti.

Kokių dydžių sandėliukų turite?

Nuo 1 kvadratinio metro iki 20 kvadratinių metrų dydžio. Tarpiniai dydžiai yra beveik kas metrą.

Tūrių vizualizacijas rasite čia.
Taip pat turime KUBUS – vieno kubinio metro (1x1x1 m) sandėliukus.

Ar sandėliukai šildomi?

TAIP. Sandėliukų centre visos patalpos yra šildomos ir net šalčiausią žiemą temperatūra nekrenta žemiau +10oC

Ar daiktus išsikrauti reikia lauke?

NE. Išsikrovimo aikštelė yra pastato viduje. Jūs būsite apsaugoti nuo bet kokio prasto oro.

Kokio dydžio daiktus galime saugoti?

Sandėliukų aukštis yra 2,70m. Plotis ir ilgis priklauso nuo sandėliuko dydžio.

Durys yra trijų standartų:
75 cm pločio – sandėliukams 1-2 kvadratinių metrų ploto;
100 cm pločio – sandėliukams iki 9 kv.m ploto;
200 cm pločio pakeliami vartai sandėliukams 9 ir daugiau kv.m.

Ar man reikia turėti su savimi spyną?

Nebūtinai. Sandėliukų centro biure jūs galėsite nusipirkti tinkančią spyną. Jei turite savo – pasitikrinkite ar jos atitinka rekomenduojamas.
Jums spynos reikės tuo atveju, jeigu ketinate sandėliuką išsinuomoti savarankiškai, kai Sandėliukų centro biuro darbo laikas jau pasibaigęs.

Pamečiau raktą nuo sandėliuko, ar jūs galite man jį atrakinti?

Ne. Atsarginių spynų raktų mes neturime ir atrakinti sandėliuko negalime.

Mes galime nupjauti spyną, bet tam reikia savininko buvimo vietoje arba raštiško leidimo tą atlikti.

Ar jūs suteikiate karučius daiktams nusivežti iki sandėliuko?

TAIP. Tiek paprastas, tiek palečių vežimėlis yra išsikrovimo aikštelėje ir jūs jais galite naudotis nemokamai.

Ar jūs teikiate perkraustymo paslaugas?

Ne. Sandėliukų centras neteikia perkraustymo paslaugų, bet rekomenduojame draugus, kurie profesionaliai pasirūpins jūsų turto perkraustymu.

Kokiomis valandomis galiu patekti į savo sandėliuką?

Patekimo laikas nėra apribotas. Patekti galima ištisą parą.

Sakot sandėliukai veikia ištisą parą o sekmadienį biurą radom užrakintą.

Į savo sandėliuką jūs galite patekti ištisą parą, tačiau biuras dirba darbo dienomis, darbo valandomis. Jei jums reikia sandėliuko nedelsiant, jūs galite įsigyti laikiną patekimą į sandėliukus. Su laikinu PIN kodu pateiksite į Sandėliukų centro patalpas, savarankiškai išsirinksite jums tinkantį sandėliuką, o vėliau, per artimiausias dienas mes sudarysime nuolatinę nuomos sutartį.

Ar mano daiktai tikrai saugūs?

TAIP. Sandėliukų centre yra įrengta moderni saugos sistema, kuri stebi patalpas ištisą parą. Taip pat galima įsigyti individualią jūsų sandėliuko signalizaciją, kuri suveiks, jei durys bus atidarytos neišjungus signalizacijos. Be to, sandėliuke laikomą turtą visada galima apdrausti nuo visų rizikų. Daiktai bus apsaugoti nuo vandens, ugnies, vagystės ir kitokio galimo turto sugadinimo. Daiktai drausti Lloyds draudimo rinkoje.

Pasirašiau su jumis nuomos sutartį. Ar gali mano draugai ar pažįstami patekti?

Klientai yra pilnai atsakingi už savo turto saugumą. Kam jūs patikėsite įėjimo kodus ir raktus spręsti jums patiems. Jei reiktų papildomų kodų įėjimo draugų ar darbuotojų monitoringui, mes mielai juos suteiksime.

Pamiršau įėjimo kodą, ką man dabar daryti?

Mes mielai priminsime kodą savininkui elektroniniu paštu ar biure asmeniškai. Telefonu ar kitam asmeniui, be savininko žinios, mes to padaryti negalėsime.

Kokie yra nuomos terminai? Ar reikia įsipareigoti ilgam laikui?

NE. Nėra jokių ilgalaikių įsipareigojimų. Nuomos terminai gali būti tiek savaitiniai (minimalus nuomos periodas savaitė), tiek mėnesiniai (nuomos minimalus laikotarpis – mėnuo). Išbuvus minimalų laikotarpį nuomos laikotarpis skaičiuojamas darbo dienos tikslumu. Nuomojantis ilgesniam laikotarpiui (pusė ar visi metai) taikomos palankesnės kainos.

Kokius dokumentus man reikia pateikti norint išsinuomoti sandėliuką?

Iš fizinio asmens mes prašysime tik asmenį identifikuojančio dokumento (ID kortelės, paso, teisių). Pasirašydami sutartį su juridiniu asmeniu, prašysime vadovo dokumento ar įgaliojimo pasirašančiam asmeniui. Duomenis tikriname pagal viešus rekvizitų šaltinius.

Iki kada reikia apmokėti pateiktas sąskaitas?

Sąskaitų apmokėjimo data yra nurodyta atsiųstoje sąskaitoje. Mes sąskaitas siunčiame iš anksto, kad būtų pakankamai laiko jas apmokėti laiku. Jei pageidaujate jas gauti ankščiau ar vėliau nei standartiškai – mielai pakeisime datą. Bet kokiu atveju, sąskaita yra apmokama už periodą į priekį.

Ar man reikia išsikraustyti iki mėnesio galo?

NE! Mes gražinam pinigus už apmokėtą, bet nepanaudotą nuomos periodą darbo dienos tikslumu. Jums nebūtina skubėti išsikraustyti iki mėnesio pabaigos.

Kokie yra apmokėjimo variantai?

Paprasčiausia yra apmokėti bankiniu pavedimu. Primenam, kad bankinį pavedimą galite atlikti ne tik internetinėje bankininkystėje, bet ir banko skyriuje, pašte.
Tačiau, jei neturite galimybių, biure mes priimam mokėjimus grynais ir kortele.

Kas atsitiks jei vėluosiu apmokėti sąskaitas?

Sąskaitas reikia apmokėti iki sąskaitoje nurodytos mokėjimo dienos. Negavę apmokėjimo, mes atsiųsime priminimą dėl vėlavimo. Vėluojant apmokėti sąskaitas daugiau nei 7-ias dienas, atsiunčiamas antras priminimas ir išjungiamas patekimo kodas. Mes jį vėl įjungsime, kai tik gausime apmokėjimą. Vėluojant apmokėti sąskaitas ilgiau nei 30 dienų, skola perduodama administruoti skolų išieškojimo įmonei. Skolų administratorius už paslaugas ima mokestį, kurį sumoka klientas. Mes kviečiame sąskaitas apmokėti laiku ir išvengti finansinių ir moralinių nemalonumų.

Prieš kiek laiko reikia įspėti apie sutarties nutraukimą?

Sutartį mes nutraukiame tik jums išsikrausčius ir palikus nerakintą, tuščią, švarų sandėliuką. Apie išsikrautymą būtina pranešti.
Įspėti iš anksto, apie planuojamą išsikraustymą, yra mandagu, bet nėra būtina.

Kokius papildomus mokesčius jūs taikote?

Jokių paslėptų mokesčių!

Į nuomos kainą įskaičiuota apsauga, šildymas, naudojimasis karučiais.

Į nuomos kainą neįeina draudimas, individualios signalizacijos paslauga, įrangos (stelažų ir pan.) nuoma, kitos papildomai užsakomos paslaugos.

Sudarant sutartį imamas vieno mėnesio nuomos dydžio depozitas, kuris yra grąžinamas išsikrausčius, jei sandėliukas paliekamas toks, kokį radote.