Nuostabu ? Viskas gerai ? Liūdna ?

Nuostabu ? Viskas gerai ? Liūdna ?

Mūsų lūkesčiai kaip turime būti aptarnauti, kas turi būti pasiūlyta ir patirtis ko galima tikėtis įsigyjant prekes ar paslaugas yra skirtingi ir labai individualūs.

Sandėliukų centro klientų ratas labai platus ir įvairus. Mūsų paslaugomis naudojasi tiek fiziniai asmenys, tiek įmonės. Klientai skirtingų amžiaus grupių, verslo kategorijų, su skirtinga patirtimi ir  poreikiais (nuo pradedančių iki rinkos senbuvių). Iš klientų išgirstos gyvenimo istorijos, situacijos, emocinės būsenos tinka puikiam romanui. Todėl, drąsiai galime teigti – kiekvienas sandėliukas su sava istorija.

Niekas kitas taip gerai nepasakys, kuria kryptimi reikia tobulėti kasdieninėje veikloje ir kokių naujų paslaugų reikia, nei mus pasirinkę klientai.

Jų nuomonės, patarimai, pasiūlymai visuomet yra impulsas stengtis ir nesustoti.

Verslo praktikoje akcentuojama, kad prakalbinti klientą su prašymu palikti atsiliepimą yra sunkiau nei parduoti pačią paslaugą. Kaip padaryti, kad tai būtų atvira ir nuoširdu?

Klientų aptarnavimo praktikoje gilinantis, kodėl klientai nenori palikti netgi gerų atsiliepimų, išskiriami šie aspektai:

  • Kai kurios verslo kategorijos tiesiog sunkiai įvertinamos (visuomet bus lengviau įvertinti vakarienę restorane nei vizitą pas odontologą);
  • Jūsų verslas nėra kuo nors išskirtinis. Klientas bijo rizikos dėl savo reputacijos ir jūsų verslo; 
  • Paslauga apie kurią nėra visai arba yra labai daug atsiliepimų. Nedaug kas nori išsiskirti iš minios su savo nuomone ir paskui būti sukritikuotas. Todėl versle dažnai pasigendama nuomonių apklausų tęstinumo ir grįžtamojo  ryšio; 
  • Silpnas socialinis ryšys tarp kliento ir paslaugos teikėjo. Tik laiško nusiuntimas su prašymu užpildyti anketą nepakankamas, norit paskatinti jį įvertinti jūsų paslaugas;
  • Dalyvavimas nuomonių apklausoje labai priklauso nuo amžiaus grupės, ekonominės klasės, miesto, regionų ir kitų faktorių. Tačiau vien demografiniai ar amžiaus rodikliai nėra priežastis nepalikti savo nuomonės;
  • Žmonės tiesiog yra labai užimti. Jie paprasčiausiai neturi tam laiko;
  • Kartais pasitaiko, kad klientas palikęs atsiliepimą jo nemato viešoje erdvėje. Ne visi paskelbti atsiliepimai yra rodomi viešai.

Sandėliukų centre stengiamės suteikti jūsų lūkesčius ir poreikius atitinkančias paslaugas. Mums taip pat svarbu sužinoti kaip jūs jaučiatės apsilankę pas mus.  

Sandėliukų centre prie išvažiavimo pulto sukūrėme ir patalpinome naują elektroninę priemonę sužinoti jūsų nuomonę apie šios dienos apsilankymą.

Norėjome, kad tai būtų patogu, greita ir smagu. Esame iš anksto dėkingi jei keletą sekundžių skirsite savo nuomonei.

Jūsų įvertinimai ir nuorodos, kuria linkme mums reikia tobulėti (švaros, saugumo, patogumo, aptarnavimo ar mikroklimato) leis sužinoti kur turime pasitempti.  

Nuomonių apklausos rezultatais pasidalinsime su jumis.

Esate visuomet laukiami ir mūsų biure, kad ir su menkiausia problema. Užeikite, pavaišinsime jus kava, aptarsime rūpimus klausimus ir stengsimės surasti būdus kaip jums pagelbėti.