Valstybiniai sandėliukų centrai. Yes, can*.

Valstybiniai sandėliukų centrai. Yes, can*.

Lock+Store vizito laukiau su nekantrumu.
L+S priklauso vietiniam valstybiniam paštui. Aš maniau, kad optimizavęs savo veiklą, paštas turi daug nenaudojamų pastatų ir juos konvertavo į sandėliukų centrus. Ką reikštų konkuruoti su valstybine institucija? Prezumpcija būtų tokia: valdymo sistema turėtų būti ne itin efektyvi, kainos turėtų būti per mažos, nes teoriškai pelno valstybinėse institucijose niekas labai nesivaiko. Tai žinoma, eiliniam klientui neįdomu, nes jei ten paslauga yra padori, koks jam skirtumas, kad kitiems nepasisekė sėdėti ant mokesčių mokėtojų sprando. Įsivaizduokit Neverovičius nutaria neparduoti Vilniaus centrinio pašto (11 mln. EUR) o įkurti “Užrakink ir laikyk” sandėliukų centrą jame. Būtų kiečiausi sandėliukai pasaulyje!
Dalinai mano įtarimai pasitvirtino, bet ne taip kaip aš tikėjausi.
Naršant interneto puslapį jautėsi, kad padarytas prieš 10 metų ir nelabai kas keista. Na, bent jau grafinis išpildymas toks…valstybinis.
Pats pastatas irgi matęs geresnių laikų. Pusė jo užima paštas, kita pusė – sandėliukai.


Korporatyvinės pašto spalvos atrodo jau pablukusios. Palyginus su jaunesniais žaidėjais pastatas atrodo blankiai. Kažkodėl pagrindinis įėjimas uždarytas, reikia įeiti pro šonines duris. Priimamasis standartinis. Pora darbo vietų, dėžės ir pakavimo priemonės. Nieko blogo, nieko gero. (Didelė dėžė (60x40x40) kainuoja apie 4 Eur!)
Aptarnaujantis vaikinas rodos matęs ir šilto ir šalto, vyresnio amžiaus, bet tikrai malonus.

Koridoriai, standartiškai, įrengti Steel Storage kompanijos. PTI apsauga. Nebuvo karšta, bet kondicionavimo nepastebėjau. Kažkaip ventiliaciją užtikrina, kad nesijaučia diskomforto.


Beieškodami sandėliuko iš laisvų sąrašo, pasiklydom alėjose, ir galų gale jo neradom. Sistemoj yra, o alėjų žymėjime ir schemoj – nėra. Nesupratom kaip čia taip, bet radom kitą panašaus dydžio.

Kainos

Pasiūlyme surašyta daugiausia informacijos iš iki šiol matytų pasiūlymų. Bent jau esminiai punktai apie paslaugą ir kainą. Vėlgi, kaip ir kitur Singapūre, periodas kuriam klientas įsipareigoja – non refundable. Nori 25 procentų nuolaidos? Mokėk 6 mėn į priekį be galimybės nutraukti sutartį anksčiau.
2,25 kvm mėnesio kaina (įsipareigojant 3-ims mėnesiams) 115 Eur.

 

 

Reziume:

Patiko

  • Švara
  • Aptarnavimas

Nepatiko

  • Atrodo kiek užstrigę laike
  • Kainodaros sistema labai nedraugiška
  • Nesiūlo jokio transporto sprendimo
  • Brangiausi iš kol kas matytų

Bendras įvertinimas
6/10

* reiktų paaiškinti “can” vartosena vietinių kalboje.
Čia yra viskas “can”. Realiai vietoje “yes”, jie daugiau vartoja “can”. “Can” pagal kontekstą galėtų būti:
– nu gerai…, padarysiu
– teoriškai įsivaizduoju, bet nežinau kaip tą užduotį atplikti, bet baisu paprieštarauti
– jokių bėdų
– o taip – žinoma! (“can can” užtvirtina)
O jei pridėti dar pagalbinius žodelius Liao, lah, lorh, meh ir tt… Kartais man atrodo kad jie patys nežino ką tai galų gale reiškia 😉